Strand avontuur

26 Jun

We zijn gisteravond weer met zijn tweetjes naar het strand gegaan, Suus en ik.
We mogen nu tot 21:0u alleen maar van de camping richting monster lopen maar als de klok 21:00u aan heeft getikt dan mogen we ook naar kijkduin! Eerst hebben we dus een heel stuk richting monster gelopen. Ik heb met verschillende honden gespeeld en ben ook lekker door de binnenwatertjes gaan scharrelen.

Dat ik een rare teef ben kunnen jullie hieronder zien.. Ik steek namelijk mijn hele neus onder water!


Zo ’s avonds is het strand heel rustig en het was ook eb dus we hadden veel ruimte om te lopen.. Hieronder krijgen jullie ene paar loop-foto’s te zien! [klik voor vergroting]


Ben trouwens ook n0g steeds niet helemaal fan van water en golven.. Ze maken zo veel herrie enzo! Binnenwatertjes hebben maar kleine golfjes dus dat is nog wel te doen zonder dat ik ineens weg ren. Dat doe ik dus wel bij de foto’s hieronder, hihihi!

Nadat we anderhalf uur hadden gelopen zag ik er ongeveer zo uit…

De meneer bij de bushalte noemde me een Zeehond [omdat ik in de zee geweest was en omdat ik zulke lieve bruine ogen heb natuurlijk!]. Dat vond ik wel leuk om even te melden.

Bij iedere blog komt een tip te staan.. Dit is nummer 1:

Nou ik ga even spelen en uit met Suus..

Poot,
Evy

2 Reacties to “Strand avontuur”

  1. Laura 27/06/2010 bij 10:14 pm #

    Mooie foto (L)

    • Laura 27/06/2010 bij 10:14 pm #

      foto’s bedoelde ik natuurlijk xD

Geef een reactie

