Nader bericht..

23 Jun

Hier nog even een berichtje van Suus,

Ik heb helaas van de dokters uit het ziekenhuis vernomen dat de 3 overgebleven Beesie’s het ook niet overleefd hebben :(. Ze zijn moedig de strijd aan gegaan maar het mocht niet meer baten. Ze hadden toch te veel verwondingen om het te overleven.
Ze krijgen een eervolle begrafenis.

Verder heb ik nog meer nieuws.. want zoals jullie ongetwijfeld al gemerkt hebben ben ik helemaal gek op mijn hond. Daar wil ik dan ook alles aan doen om iedereen er van mee te laten genieten.

Omdat ik best wel lichtschuw ben heb ik altijd een petje op. Toen ik een paar maanden geleden niet oplette, was mijn lievelings-pet van de Blind date ineens gesneuveld in Evy d’r bek. Dat was natuurlijk heel erg jammer maar ik had nog een paar andere petten in mijn voorraad.
Nu de zomer weer meer begint te komen had ik een goed excuus om een nieuwe pet te kopen, en waarom dan niet de link van deze site erop? Dan ben ik wandelende reclame!! Op de foto hiernaast heb ik Evy de pet even op gezet maar daar is ze helaas niet zo’n fan van. Ze kijkt erg raar op de foto omdat ze een snoepje ruikt in mijn hand, ik ben haar niet aan het platdrukken ofzo ;)!

Vandaag kwam het 2e reclame dingetje door de TNT bij de deur. Het zijn visite kaartjes!! Nou kan ik overal laten zien wat voor leuke hond ik heb en dat ze zo leuke verhaaltjes kan schrijven!

Als jullie ook kaartjes willen om ze te verspreiden dan kunnen jullie ze bij mij afhalen!

Evy mag vanaf vandaag weer op de computer maar ze heeft niet zo veel zin omdat het zo warm is. Ze ligt lekker in de schaduw in de tuin.. Vanavond is het weer tijd voor cursus dus daar hebben we nu al zin in!

Volgende keer krijgen jullie wel weer een verhaaltje van Evy Herself hoor.
Wees niet bang!

Groetjes,
Suus

Eén reactie to “Nader bericht..”

  1. Laura 24/06/2010 bij 5:13 pm #

    Ik wil ook wel een visite kaartje hebben hoor xD

Geef een reactie

