Hup Evy Hup!

19 Jun

Ja zelfs ík heb de oranjekoorts gekregen…

Niet zomaar koorts hoor, ik heb meer de zogenaamde oranjeBALLENkoorts!
Daarom is tijdelijk mijn weblog in de mooie kleur van ons land!!
Dat staat ook leuk bij de oranjefoto”s…. Lees maar gauw verder en dan zie je die vanzelf!!

Zoals jullie weten ben ik, als hond zijnde, gek op ballen dus dat is altijd wel goed.. Als ze dan ook nog zo leuk oranje zijn is het helemaal een feest om er lekker in de bijten en om hem weg te rollen met mijn neus!!

Suus had die bal gisteren gekocht bij de dierenwinkel als speeltje, en omdat het Nederlands elftal speelt vanmiddag mocht ik er natuurlijk mee spelen!! Dat is niet onopgemerkt gebleven, want Suus stond natuurlijk alweer klaar met haar camera!
Ik moet zeggen dat ik oranje erg leuk vind staan bij mij!!

Zo gaan we ze inpakken, die tegenballers!

Nog een schijnbeweging tussendoor…

Aanvalluuuh!

Hier kunnen jullie zien dat ik niet alleen maar de hele tijd met mijn bal bezig ben geweest in de tuin maar ik heb ook echt persoonlijk de wedstrijd gekeken..

Spannend joh!!!

Ik weet trouwens dat dit alweer de 2e wedstrijd is.. Maar bij de eerste wedstrijd had ik de koorts nog niet zo erg…

Nu is de wedstrijd ondertussen afgelopen en ik was wel blij dat we in de tweede helft toch nog even hebben laten zien waar ons kikkerlandje toe in staat is! Het was misschien niet echt makkelijk! Maar dat doelpunt is toch maar mooi gemaakt!

Nu gaan Suus en ik even naar het bos om even uit te kunnen rennen…

Oranje Poot,
Evy

2 Reacties to “Hup Evy Hup!”

  1. Alyson 19/06/2010 bij 3:50 pm #

    Nou dat is ontzettend aardig van je vrouwtje dat je een oranje bal heb gekregen, nu hoor je er helemaal bij. Nog heel veel plezier met je nieuwe aanwinst. Geniet nu maar van de overwinning 😉

    Hup Holland Hup.

    Groetjes
    Alyson

    • Debbie 19/06/2010 bij 4:54 pm #

      Volgens mij is Evy een hele goede supporter 😉

Geef een reactie

